İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI
TM ÖZEL SAĞLIK HİZ. MEDİKAL İNŞ. TURİZM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
www.epilla.com.tr
1. GENEL HÜKÜMLER
Müşteri memnuniyeti bizim için önceliklidir. epilla.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri, yasal şartlar çerçevesinde ve aşağıda belirtilen kurallar doğrultusunda iade veya değişim yapabilirsiniz.
2. CAYMA HAKKI KAPSAMINDA İADE
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’a göre, mesafeli satış sözleşmelerinde tüketici, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkı şartları:
- Ürün, kullanılmamış, tekrar satılabilir durumda ve orijinal ambalajında olmalıdır.
- Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinde ambalajı açılmış, kullanılmış ya da hijyenik sebeplerle tekrar satışa uygun olmayan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
- Cayma hakkı kapsamında yapılacak iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.
İade Süreci:
- İade talebinizi sipariş numaranızla birlikte destek@epilla.com.tr adresine e-posta yoluyla iletiniz.
- Tarafımıza onay geldikten sonra ürünü faturası ile birlikte anlaşmalı kargo firmasıyla tarafımıza gönderiniz.
- Ürün kontrol edildikten sonra, yasal süre olan 14 gün içinde ücret iadesi, ödeme yönteminize göre yapılacaktır.
3. AYIPLI / HASARLI ÜRÜNLERİN İADESİ
Siparişiniz size ulaştığında lütfen kargo paketini teslim almadan önce kontrol ediniz. Ürün hasarlı ya da eksikse kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturarak teslim almayınız.
Ayıplı veya hasarlı ürünlerin iadesi durumunda:
- Tüm kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanır.
- İade talepleri en geç 7 gün içinde bildirilmelidir.
- Ürün değişimi ya da ücret iadesi tercihi müşteriye aittir.
4. DEĞİŞİM KOŞULLARI
Kozmetik ürünlerde değişim ancak aşağıdaki şartlar altında yapılabilir:
- Ürün hiç kullanılmamış, ambalajı açılmamış olmalıdır.
- Talep, teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde yapılmalıdır.
- Değişim talepleri stok durumuna göre işleme alınır.
- Kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.
5. KABUL EDİLMEYEN İADE / DEĞİŞİM DURUMLARI
Aşağıdaki ürünlerde hijyen ve sağlık gerekçesiyle iade/değişim yapılamaz:
- Açılmış, kullanılmış veya ambalajı bozulmuş ürünler
- Parfümler, deodorantlar, tıraş ürünleri, epilasyon ürünleri gibi doğrudan cilde temas eden ürünler
- Promosyonlu, kampanyalı ya da özel üretim (kişiye özel) ürünler
6. İLETİŞİM
Her türlü iade ve değişim talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
- E-posta: destek@epilla.com.tr
- Telefon: [5322806104]
- Adres: [Barbaros Mah.Ömer Çakır Sok.No:22/B Başişkele/Kocaeli]
epilla.com.tr olarak güvenli, hijyenik ve şeffaf alışveriş ilkesini benimser; tüm müşterilerimizin memnuniyetini önemseriz.